Aktualności

Przygotowanie scenografii do „IRONBOUND. Za torami, za mostem”

Fotorelacja z przygotowań i montażu scenografii do polskiej prapremiery IRONBOUND. Za torami, za mostem Martyny Majok.

Tren emigracyjny. Rozmowa z Grzegorzem Chrapkiewiczem

Reżyser pracuje nad dramatem Martyny Majok. Polska prapremiera IRONBOUND. Za torami, za mostem już 30 marca na scenie Studio

Jubileuszowy „Tartuffe albo Szalbierz”

Przedstawienie Tartuffe’a w reżyserii Jacguesa Lassalle'a 13 lutego zagramy po raz 200!

„Czy można się odpamiętać?”

Jak być kochaną – przejmująca historia kobiety zmagającej się z traumą wojennych przeżyć, miłością oraz własną pamięcią. 

„Jak być kochaną” – przygotowanie scenografii i kostiumów

Fotorelacja z przygotowań do premiery Jak być kochaną Kazimierza Brandysa w reżyserii Leny Frankiewicz ze scenografią Agaty Skwarczyńskiej.

„Udręka życia” – 150. przedstawienie!

Udrękę życia w reżyserii Jana Englerta we wtorek 29 stycznia pokażemy po raz 150!

„…nie można się zakochiwać w przeddzień wojny”. Rozmowa z Leną Frankiewicz

Reżyserka przygotowuje sceniczną wersję opowiadania Kazimierza Brandysa Jak być kochaną. Premiera na scenie przy Wierzbowej 2 lutego.

Strauss w Narodowym

Muzyka, śpiew, szaleństwo operetki. Inscenizacja słynnego dzieła Johanna Straussa.

Przygotowania do „Zemsty nietoperza” – montaż scenografii

Fotorelacja z przygotowań i montażu scenografii do premiery Zemsty nietoperza w reżyserii Michała Zadary ze scenografią Roberta Rumasa.

Walc, rozkosz i psychoanaliza

O pracy nad Zemstą nietoperza Straussa mówią reżyser Michał Zadara i Justyna Skoczek, kierowniczka muzyczna spektaklu. Premiera w karnawale, już 18 stycznia!

Korzystając z serwisu internetowego Teatru Narodowego akceptujesz zasady Polityki prywatności oraz wyrażasz zgodę na używanie plików cookie. Plik cookie możesz zablokować za pomocą opcji dostępnych w przeglądarce internetowej. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookie, kliknij tutaj